Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan man lita på MacTech?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Skulle vilja ha deras tidning. Någon som prenumererar på den? Vågar man lita på deras onlinetjänst (Kreditkortsbetalning)?

Vad tycker ni om tidningen? Själv har jag bara läst ett demoex som delades ut på WWDC i somras...

/Jont Olof

Har prenumererat på den förut och då gick betalningen helt ok. Betalade via ett ställe som heter developer depot har jag för mig. Ok tidning med bra artiklar men då jag prenumererade var det inte nog med Cocoa fast det tror jag har ändrat på sig det var ju trots allt något år sedan.

Det stämmer! Fortfarande Developer depot vad det verkar... Nåja. Jag får väl testa att skicka iväg kortnummret då.

Det finns tydligen en CD också med samtliga gamla nummer up to date med alla developer artiklar från 1984. Vet inte om jag skall köpa den. Är mest intresserad av Core Audio, så jag tänkte att några gamla artiklar kanske var skrivet på området.

/Jont Olof

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-04-02 23:09

Prenumererar du fortfarande Jont Olof? Är det något att ha?

Är det någon annan som har några synpunkter på MacTech?

Vänligen, Ylan (möjlig blivande prenumerant)

Hade prenumeration under flera år. Inga problem med betalning via nätet. Nu finns mycket av informationen att finna direkt på nätet. Gillar tidningen.

1
Bevaka tråden