Jag bytte från home.se till en betaltjänst, just på grund av att deras servrar hade en hög "down time".
Jag får väl förtydliga mig lite och tillstå att jag också betalar för min e-post och nu främst använder home.se som gemensam brevlåda för vidareskick från x antal gamla e-postadresser. All home-post går sedan vidare till min egen domän, som jag har kört sedan några år tillbaka. När jag skaffade den strulade inte home.se alls i den utsträckning vi upplever idag, så det var inte därför jag bytte.
Jag hävdar dock fortfarande att home.se ger valuta för pengarna, inte minst för deras möjlighet till gratis (ok, samtalskostnad tillkommer ju alltid) Internetuppkoppling som är bra att ha till hands när man hamnar mitt ute i ingenstans med bara en rostig telefonledning att tillgå...
Min hustru, svärmor och svåger har dock home.se som huvudleverantör och eftersom jag av någon anledning blivit utsedd till deras privata supporttekniker (begriper inte varför...) brukar jag få reda på när det strular...
/Göran