Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iSync vill inte synka adressboken längre

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2004-02-06 11:48

Jag lade till runt 50 nya kontakter (en del med bilder) i adressboken på min iBook när jag var ute och reste nyligen och synkade med .Mac. Sedan synkade jag på min hemmadator när jag kom hem, men istället för att uppdatera adressboken på den datorn tog iSync bort rubbet! Jag har givetvis försökt synka flera gånger men inget händer, däremot synkas bokmärken och kalendrar precis som vanligt. Eftersom jag också synkar med mobiltelefonen och iPod från hemmadatorn, försvann givetvis alla kontakter även där.

Jag har försökt ta bort alla filer som har med både adressbok och iSync att göra. Jag har också installerat om iSync, avreggat mina datorer från .Mac och reggat dem igen med andra namn. Inget hjälper, adressboken synkas helt enkelt inte. Loggen visar bara att den synkar men inte överför några kontakter.

Vad har jag glömt? Vad har jag gjort fel? Vad ska jag göra?

• Medlem
  • International user
  • 2004-02-22 16:08

löste det sig för dig? jag har precis samma problem, sitter med massa kontokater i adressboken men får inte över dom till min t610 istället raderas alla kontakter i datorn.

1
Bevaka tråden