Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple-affisher, var få tag i?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-02-08 20:39

Är det nån som har, eller vet var man får tag i lite Apple Art, d.v.s. posters/affischer o dyl med applemotiv? Skulle mer än gärna pryda några av mina väggar med lite äppelkonst.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-02-08 22:03

Hmm, vi slängde en hel hög med Apple reklamaffisher för några veckor sedan...

Tillägg:
Var ut på lagret och kollade, och hittade några MacOS X-affisher som vi har kvar. Bild på Apple 15" LCD med MacOS X 10.0 skrivbord och lite fönster, och texten "MacOS X, Meet your new desktop".
Finns på MacSupport på Lövholmsvägen 9 i Liljeholmen, Stockholm, säljes för en symbolisk summa (typ en tablettask eller en chockladbit eller nått. Hey, jag är godissugen! ) Först till kvarn gäller, har 3-4 stycken...

Senast redigerat 2004-02-12 11:14
Ursprungligen av Magnus Krantz:

Hmm, vi slängde en hel hög med Apple reklamaffisher för några veckor sedan...

Tillägg:
Var ut på lagret och kollade, och hittade några MacOS X-affisher som vi har kvar. Bild på Apple 15" LCD med MacOS X 10.0 skrivbord och lite fönster, och texten "MacOS X, Meet your new desktop".
Finns på MacSupport på Lövholmsvägen 9 i Liljeholmen, Stockholm, säljes för en symbolisk summa (typ en tablettask eller en chockladbit eller nått. Hey, jag är godissugen! ) Först till kvarn gäller, har 3-4 stycken...

Jag har fem minuter dit, Pressbyrån på vägen... Hmm... Nä, orkar inte.

• Oregistrerad
  • 2004-02-12 12:09

vill också ha ngt sånt.. skit synd att jag inte bor i sthml ringde till apple i stockholm när jag höll på med ett special arbete om apple och så sa dom att dom kunde skicka lite affisher+broshyrer men dom har inte komiit slött av dom

1
Bevaka tråden