Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

det positiva som vanligt...

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Gammalt. Flera macsajter har skrivit exakt samma sak..

Det blir lite komiskt när man kan köpa ett spår från ett album, då det bara är tystnad. Både Macworld och Macnytt har skrivit om detta, och jag förstår inte varför det på något sätt skulle vara något negativt om Mac-plattformen, som jag antar att du vill göra det till när PC för alla skriver om det.

Macworld.se

Macnytt.se

/c

Ursprungligen av Christian Åhs:

Det blir lite komiskt när man kan köpa ett spår från ett album, då det bara är tystnad. Både Macworld och Macnytt har skrivit om detta, och jag förstår inte varför det på något sätt skulle vara något negativt om Mac-plattformen, som jag antar att du vill göra det till när PC för alla skriver om det./c

det var inte meningen att ta upp gamla nyheter..

det var det här jag tyckte kändes lite vinklat "...när man bryter ut tystnaden som en enskild låt blir det lite märkligare. Särskilt om man som iTunes tar betalt för den."

Håller med om att det blir komiskt - kan dessutom inte tänka mig att andra varianter som uppstått/uppstår där man kan köpa musik som hela album eller låt för låt gör på annat vis.

Dåligt av PC för alla att inte ange att det är As the Apple Turns som låg bakom denna story.

1
Bevaka tråden