Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vitrual Desktops och Exposé!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En liten tanke slog mig bara. Många är de som gärna vill se någon form av virtual desktops till Macen. Och i mitt stilla sinne slog det mig vilket snille detta skulle kunna bli i kombination med Exposé. En knapp för att snabbt visa upp alla fönster i en given desktop. En knapp för att visa alla tillgängliga, virtuella desktops som vid växling självklart kan ställas in att animeras med passande kub-animationer eller dylikt! Mums!

Bara lite våta drömmar!

/Jont Olof

• Oregistrerad
  • 2004-02-09 10:18

Ok det här är inte exakt vad du är ute efter, men det är den bästa virtual desktop jag hittat för osx
http://wsmanager.sourceforge.net/

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-02-09 10:23

När jag körde Linux älskade jag "Virtual Desktops", lustigt att jag inte tagit mig tid att kolla på de varianter som ger funktionaliteten i OS X. Kör oftast med basic system på gott och ont, måste prova tanka vid tillfälle.

Sen finns ju sharewareprogrammet VirtualDesktop Pro.

• Oregistrerad
  • 2004-02-09 12:27

Jag tittade på den förut, men desktopmanager är i mitt tycke mycket bättre, och dessutom freeware

Aha, ja jag har faktiskt inte kört någon av dom speciellt mycket. Har inte lärt mig använda virtuella skrivbord (som många har som kommer från linuxvärlden) och med Exposé så känns det inte lika nödvändligt längre.

1
Bevaka tråden