Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes error code (-2147352542)

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-02-11 22:48

Hej,

Är det någon som har en susning om vad "unexpected error (-2147352542)" kan vara?
[Någon som vet vad expected error är ]

Dyker upp när bränningen gått igenom initialiseringen och optimeringen...

All hjälp emottages... (vill slippa toast)

mvh /Pär

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-02-12 19:53

Vet inte om du kanske har samma problem som jag har haft med bränning, men jag fick felmeddelanden både i toast och itunes under lång tid.
datorn var tom på besök i holland pga detta, de ansåg ju förstås att det inte var ngt fel...

i mitt fall så verkar det onekligen vara skivor av lägre kvalitet som spökar...

nu bränner jag bar på verbatims skivor och då funkar det till 100%.
mao skippa lågbudgetskivor som t ex memorex mm...

det är i a f min erfarenhet...

• Oregistrerad
  • 2003-02-12 22:12

Hej

Tack för tipset men toast bränner fint (ex.v. 8x men iTunes konstrar även på 1x)...
Problemet är att jag heldre skulle vilja använda iTunes hela tiden, men den bryter strax efter det att den bestämt sig för hur att göra (kollat medie och initialiserat).

Ett tag funderade jag på om Toast (under OSX) stör ut iTunes (OSX).
En annan tanke var om det gör något att jag lagt den interna brännaren i den beiga G3:an som ATA-1 och slave (har OSX på ATA-1 master och OS9.2 på ATA-0 och master).
En sista ide var om det var första MP3-filen som var korrupt (iTunes lär vara lite kitslig på detta).

Vore felkoden lite vettigare så kunda man ju gissa, men nu är det kört

Fler Tips????

• Oregistrerad
  • 2003-02-13 08:07

Beats me

Provade lite mer igår.
Gick ifrån systematisk felsökning till att bara lajja runt lite och vips så hade skiten (eller, ja...) råkat bränna en skiva

Fråga mig inte hur och varför men jag tror att jag råkade lyssna på ett av spåren i biblioteket jag brände...
Skall prova igen och se om det var så, vilket ju var en jäkla skitlösning / skitfel i så fall

Vore ju kul om "unexpected error (-2147352542)" betydde "Skall du inte lyssna på det du bränner grabben..."

mvh/Pär

1
Bevaka tråden