Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Warcraft III på iBook

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Installerar Warcraft 3 nu eftersom jag äntligen fått platts med det på hårddisken. Coolaste funktionen på Mac: Man kan he in Frozen Throne och installera både Reign of Chaos och Frozen Throne samtidigt. Fungerar även med Diablo 2 och Lord of Destruction. Finns ej på Windows-versionen. Kul!

Jag kör WC III & Frozen Throne men en G4 dual 1,25 ghz på jobbet. Den funkar hyfsat (men inte godkändt). Hemma har jag nya G5:an dual 2 ghz. Går inte att jämnföra med den på jobbet. Om Du spelar spelet seriöst på battle.net så vet Du att "micro" är avgörande. Då räcker inte någon iBook el. liknande om du når högre levels.

precis.. min micro ligger i botten på min iBook... de enda wc3 jag använder den till är att kolla på replays när jag tar bussen hem till mina föräldrar på helgerna... när jag spelar på bnet så har jag fått återgå till min pc igen...

Så de räcker inte ens med en dual PowerMac G4?? utan de e G5 som gälller när man vill spela på mac då alltså? Jag testade UT2k4 demot på min iBook dessutom och de laggade (inte så farligt, men ändå) helt oacceptabelt... är de samma där? att man nästan måste ha g5 för att kunna spela?

UT2k4? Vet tyvärr inte vad det är? Är det något som Du rekomenderar.

Nej min Dual 1,25 G4 laggar, så den räcker inte till. Däremot så flyter det helt OK på G5 som jag sa.

UT2k4 = Unreal Tournement 2004, och ja det är definitivt något jag rekomenderar...

Hmmm... då får de väl bli o sälja iBooken (riktigt) dyrt sp man kan köpa en g5...

Bevaka tråden