- dala
- Medlem ●
- Uppsala
Till min förvåning (och glädje) hittade jag två fina klistermärken föreställande Apple-loggan i paketet till min nya iBook. Så nu funderar jag på vad man ska göra med dessa "budbärare" för att bäst sprida Macintosh lov.
Vad har ni gjort med era klistermärken?
(Förresten, är det vanliga klistermärken eller är det sådana där som det är meningen att man ska sätta i ett fönster?)
Till min förvåning (och glädje) hittade jag två fina klistermärken föreställande Apple-loggan i paketet till min nya iBook. Så nu funderar jag på vad man ska göra med dessa "budbärare" för att bäst sprida Macintosh lov.
Vad har ni gjort med era klistermärken?
(Förresten, är det vanliga klistermärken eller är det sådana där som det är meningen att man ska sätta i ett fönster?)
det är lite olika, på senare år har det varit sånna som ska sitta i fönster....har mina 2 vita på min kapitän -62....verkligen passande bil...
och det 6-färgade på vanliga bilen....
dom måste ju synas....
Mina tre senaste bilar har alla haft märket på bakrutan.
Det hör hemma där, jag visar gärna att jag är Macare.
T-son
Jag satte mina på min knallgula resväska. Låter den rulla ett extra varv på flygplatsen så att alla ser.
Bra idé. Jag har ingen bil att placera märket på - men en väska har jag, och jag skall också låta väskan rulla ett extra varv så att alla hinner uppmärksamma det fina äpplet.
Bra idé. Jag har ingen bil att placera märket på - men en väska har jag, och jag skall också låta väskan rulla ett extra varv så att alla hinner uppmärksamma det fina äpplet.
Risken är ju att någon tror att du har en dator i väskan och snor den!
Klistrade mitt äpple på pannan, det lossnade dock efter ett par timmar, men det var ett fint märke kvar, jag lovade mig själv att aldrig tvätta det stället,,, Men av hygieniska skäl och klagomål av flickvännen så skrubbades märket av.. kan man få tag på en igen ?
Jag har ett helt kuvert med klistermärken med Appleloggor, eftersom jag inte har haft hjärta att sätta dem på dumma platser, så jag väntar på ett perfekt tillfälle att använda mig av dem. En del har jag fått med mina Macar, en del har jag "hittat" och så har vi mina favoriter; 1997 beställde jag en bunt klistermärken gratis från Apple i USA, bara någon vecka innan Steve drog in den tjänsten för att spara pengar. Och det fina? Det är märken av den typen som sätts på glas, dvs de har klistret på "andra sidan" och går att återanvända.
Jag såg ett klistermärke på en Audi A2 på Campus Valla i Linköping. Så ska det vara.
Ett på mina pärons bil:
Min scooter as well (gammal bild, dåligt scannad - återkommer med bättre på min scooter som numer är i bättre skick):
Smakfråga till 99macs stylingakut:
Jag har en gammal Audi Avant-88 i Panzerschiffgrau som ser ut ungefär som en Portable för jättar. Ska jag använda ett vitt åpple, som skulle vara snyggare, eller ett rainbow, som vore mera tidstypiskt?
ett rainbow är snyggare trycker jag, men det kanske signalerar..."när den där bilen var ny använde folk macar"
sätt dit bådåtvå!