Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppdateringar:

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

- Gäster kan nu återigen se alla forum (gäller även icke-inloggade)

- Vi kommer modifiera "99mac White" utseendet i helgen

- Databasarbete pågår på söndag och 99mac kommer vara offline under 15 minuter när vi kör kopiering av samtliga tabeller.

- Arvid kommer uppdatera förstasidan med 5 nya "Tickers" med nyheter ifrån våra samarbetspartners.

- Belak kommer göra "Joy of Tech" automatiskt uppdaterad i vänsterkanten på förstasidan.

Grymt jobb med första sidan. Jag tyckte verkligen den var kass i början, men nu är den helt perfekt. Nu slipper man besöka maccentral mfl för att kolla på nyheter. Nyhetsupdateringen är ju helt excelent.
Jag använder 99mac white utseendet och ser fram emot den uppdaterade.
Bara 15 personer kvar innan du kan få kharma igen.

Bra, framsidan börjar så sakteliga likna någonting.

Mycket bra att vi fått en grå bakgrund i white-temat

Nu är det dags att logon görs om och flyttas. Det är ju absurt att den ligger där uppe på sniskan och tar upp en femtedel av browserfönstret på höjden...

Det finns massor av saker att göra (som vanligt). Håll ut

Två nya tickers på förstasidan: Versiontracker OS X och ThinkSecret.

99mac.com och 99mac.org har nu fått varsin förstasida.

"joy of tech" på framsidan verkar inte funka, händer inte så mycket när jag trycker (länken går till #)

Belak håller på att fixa det.

Kanske har sagts förut, men det borde finnas en enkel länk från forumet till förstasidan.

Ursprungligen av Leftrustle:

Kanske har sagts förut, men det borde finnas en enkel länk från forumet till förstasidan.

Klicka på logon uppe till vänster så kommer du till ettan.

Jo, men det är kanske inte helt solklart. Men visst... Nu vet jag det.

1
Bevaka tråden