- jazzper
- Medlem ●
- 2004-02-24 15:26
Det här med Kharma har jag inte brytt mig så där överdrivet om antingen så har man det ju eller inte , inget som några inlägg på internet ändrar. Men när jag såg motiveringarna på min "nedvärderade" Kharma så blev jag ju lite undrande över vissa medlemmars dagismentalitet eller vad sägs om följande "motiveringar"
Först mina inlägg sedan dom "välgrundade" motiveringarna:
"S-Ata och firewire är interfacestandards som båda är betydligt "snabbare" än någon hårddisk på marknaden. Så prestandan beror på hårdisken du har i FW lådan och om du har fler FW enheter kopplade på samma FW kedja. 32 audiospår ska inte vara något problem med en bra extern FW HD om du sköter om den och ställer in musikprogrammet rätt"
Firewire hd för ljudins...
2004-02-21 23:33
Mats Börjesson
Skärpning
Mitt inlägg
"Den är väl snarare billig sett till vad man får. En lös minimal extern hårddisk med ungefär samma kapacitet kostar ju mer, utan ljudfunktioner. Sedan är ju 249 dollar det rekommenderade priset många köper den ju billigare."
Mini, första out of the...
2004-02-19 18:48
Doktor G
attityd
Mitt inlägg
"Kolla på eBay finns rätt många som säljer iPod mini till europa där , kolla deras feedback innan du beställer dock"
Beställa iPod mini från...
2004-02-18 19:44
mopp
ebay suger
Mitt inlägg:
"Håller med att Apple behöver fler användare men OSet efter OSX är ju väldigt långt i framtiden och kommer att finansieras stegvis.
Att Apple har haft relativt konstant "krigskassa" de senaste åren beror ju på att Apple har kört relativt "säkert" hade Apple för några år sedan satsat några miljarder på att expandera och lyckats med detta så hade dom nog haft ett större kapital idag och betydligt fler användare.
Skälet till att BMW går så bra är ju för att dom verkligen levererar bra bilar som folk är extremt nöjda med. Apple har ju en motsvarande position i datorvärlden men har en del kvar för att hålla samma klass som BMW vad gäller tillförlitlighet" (Jag svarade på ett inlägg där BMW jämfördes med Apple)
Steve Jobs: "Apple...
2004-02-19 15:00
xplane
Vad har bilar med datorer att göra?
Nedanstående efter att jag argumenterat för det rimliga i att en PB G5 är på gång.
Intressant G5 Powerbook...
2004-02-13 22:19
PMG5
"Allmänt oseriöst och dessutom en hel del demokrati inblandat i debatten vilket helt klart sänker inläggets status. Att dessutom storma fram bergssäkert på detta vis är inget som jag blir särskilt imponerad av. Sänkt kharma såklart!"
Jazzper:
PMG5 tycker tydligen att det är "En hel del demokrati" om George Bush och hans tillkortakommanden och John Kerry nämns i 3 av 100 inlägg i en tråd , vissa trivs tydligen med skygglappar konstant på.
Sen så hade iJohannes tydligen gett mig negativ Kharma på "Dell annonser på 99mac tråden" utan motivering .
Kan ju påpeka att jag aldrig gett någon negativ Kharma.