Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Acrobat -> Extract Pages?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns det ngt trix/plugin för att automatisera detta så man slipper sitta o ta sida för sida?

Extract to.... Vill du ha ut "lösa" pdf-sidor från ett "samlingsdokument" eller är det nåt annat du är ute efter? Många sidor?

Ursprungligen av jonazv:

Extract to.... Vill du ha ut "lösa" pdf-sidor från ett "samlingsdokument" eller är det nåt annat du är ute efter? Många sidor?

Ja, jag vill att ett dokument ska delas upp i olika. Alltså ett dokument för varje sida.

Satt och joxade med det häromdagen med väldigt omständliga omvägar tills jag insåg att det funkade att dra ut sidor ur sidöversikten till skrivbordet. Visserligen får man dra en och en då, men det funkar ju om det inte är för många... Kanske ännu mer användbart när man vill bryta ur avsnitt och större delar ur ett stort dokument än när det handlar om att "lösifiera" väldigt många sidor.

Ursprungligen av jonazv:

Satt och joxade med det häromdagen med väldigt omständliga omvägar tills jag insåg att det funkade att dra ut sidor ur sidöversikten till skrivbordet. Visserligen får man dra en och en då, men det funkar ju om det inte är för många... Kanske ännu mer användbart när man vill bryta ur avsnitt och större delar ur ett stort dokument än när det handlar om att "lösifiera" väldigt många sidor.

Funkar ju! Inte de bästa men bättre än o sitta o spara o hålla på.

1
Bevaka tråden