Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mac OS up-to-date

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej vänner,

jag funderar på att beställa hem "Mac OS X Panther v10.3 Single-User CD Upgrade Kit" för 20 dollar, jag jag fick min AluBook 15" med 10.2 i höstas.

Har nå´n annan utnyttjat denna förmån? Vad menas med "Mac OS X Panther v10.3 Single-User CD Upgrade Kit"? Är det en vanlig panther-box eller nå´n special-CD som kräver installerad 10.2 och bara kan uppgradera 10.2-system eller liknande.

Tack för all input på förhand!

• Oregistrerad
  • 2004-02-25 20:52

Svarar inte 100% men på namnet och priset så verkar det som just en uppdatering från en befintlig OS X version... så man måste nog ha ett OS X instalerat för att senare uppgradera till 10.3..

Låter så iaf

Ja, jag har också för mig att den versionen innebär att man måste ha 10.2 installerat på skivan sedan innan, annars vägrar uppdateraren att köra.

• Medlem
  • Varberg
  • 2004-02-25 21:44

Bekräftar ovanstående inlägg. Ingen snygg box att ställa i hyllan, bara skivor och enkel "handbok". Och ja, du behöver ha Jaggan installerad - endast uppgradering. Men tveka inte, klart du ska köra Panther!

Kanon att så snabbt få veta hur det ligger till. 99mac rockar. Helt enkelt.

>> skamuel
Jag får se hur jag gör. Via jobbet har jag fått 10.3 redan. Tänkte att om det var ett "riktigt" packet så kundet det varit värd 29.95 US dollars + moms för en egen låda som föräldrarna hade kunna ta eller liknande. Men, men, om det bara är en uppgraderingsskiva klarar jag mig kanske. *Kharma-poäng till dig*

Tack igen!

1
Bevaka tråden