Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iSight Mac OS 10.3?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Är en pc användare som lär mig mac. Jag har köpt en webcamera och laddade ner iChatAV2 för att det skall rulla igång. Men när jag sedan skall installera den så säger den att man måste ha OS 10.3 och senare. Jag har nu 10.2.8, Kan jag uppdatera min PB? eller måste jag köpa ett helt nytt OS???? Vet inte riktigt hur det fungerar, men jag hoppas att jag inte behöver lägga ut mer pengar för att det skall fungera....

// Kristine

Ursprungligen av Infinity8:

Hej!

Är en pc användare som lär mig mac. Jag har köpt en webcamera och laddade ner iChatAV2 för att det skall rulla igång. Men när jag sedan skall installera den så säger den att man måste ha OS 10.3 och senare. Jag har nu 10.2.8, Kan jag uppdatera min PB? eller måste jag köpa ett helt nytt OS???? Vet inte riktigt hur det fungerar, men jag hoppas att jag inte behöver lägga ut mer pengar för att det skall fungera....

// Kristine

Hej Kristine.

iChat AV är inkluderat i Panther, och alla nerladdningsbara versioner av iChat är enbart för 10.3
Dock finns det en iChat AV som fungerar med Jaguar också (lägst version 10.2.5). Denna måste du dock köpa...
Kostar 295kr senast jag kollade =/

Ambi

Ursprungligen av snickars:

Hej Kristine.

iChat AV är inkluderat i Panther, och alla nerladdningsbara versioner av iChat är enbart för 10.3
Dock finns det en iChat AV som fungerar med Jaguar också (lägst version 10.2.5). Denna måste du dock köpa...
Kostar 295kr senast jag kollade =/

Ambi

Så om jag har förståt det rätt så har jag inte Panther?

Ursprungligen av Infinity8:

Så om jag har förståt det rätt så har jag inte Panther?

Precis... 10.2 kallas för Jaguar och 10.3 för Panther.

1
Bevaka tråden