Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lite feedbak

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-02-29 14:34

Kan ni inte göra något åt det äckliga Office för Windows-utseendet ovanför rutan där man skapar nya inlägg? Något aquafierat kanske?
Även smilisarna borde åtgärdas. De ser ju ut som om de frusit ihjäl.

Vidare, under sökmenyn, borde det inte stå "sök" på knappen istället för "gå"?

Citat:

Kan ni inte göra något åt det äckliga Office för Windows-utseendet ovanför rutan där man skapar nya inlägg? Något aquafierat kanske?

Nej, det tror jag inte. I rimlighetens namn. Men det är ett bra förslag som vi lägger i förslagslådan.

Citat:

Även smilisarna borde åtgärdas. De ser ju ut som om de frusit ihjäl.

Maila gärna info@99mac.se med ett mer passande ikon-set, så tittar vi på det omedelbums!

Citat:

Vidare, under sökmenyn, borde det inte stå "sök" på knappen istället för "gå"?

Bra tips! Jag ber björnström ändra det idag.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-02-29 20:11
Ursprungligen av Mats Björnström:

Maila gärna info@99mac.se med ett mer passande ikon-set, så tittar vi på det omedelbums!

De gamla smileysarna var ju jättebra! (de som fortfarande är på OT.se alltså).
Jag röstar för att de ska komma tillbaka!

• Oregistrerad
  • 2004-03-02 07:14
Ursprungligen av Mats Björnström:

Nej, det tror jag inte. I rimlighetens namn. Men det är ett bra förslag som vi lägger i förslagslådan.

Det borde inte vara så svårt att byta eftersom det är vanliga små gifar.

Men byt i alla fall den grå färgen runtomkring eftersom den skär sig totalt från resten av av färgschemat (kör 99white).

Om jag bara vore tillräckligt bra på att teckna skulle jag göra skicka er några gôbbar, men nu är jag inte det.

Dock skulle jag gärna vilja ha en länk på förstasidan för att se alla ämnen där jag postat inlägg, som ganska många andra forum har.

I övrigt har 99mac blivit mycket bättre!

Jag gillar de nya blåvita.

1
Bevaka tråden