Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag vill bränna 900 MB skivor för att få mer plats. Problemet är att när jag ska bränna så säger den att det inte finns tillräkligt med plats?????. Typ när jag bränner i VCD-format. Jag har även tittat på infot på den tomma skivan och där säger den att det bara är 700MB på skivan??????. Hur ska jag få datorn att fatta att det är 900MB på skivan. iMac 800 15-tum. Blir jätte glad för hjälp.
Grejen är att programen säger att det bara finns 702MB på skivan. Men det är ju en skiva med 900MB på.
Vad göra???? Har provat de mesta programmen.Kanske ngn dum inställning någonstans.
Alltid det senaste. Uppdaterar så fort det kommer ut. Har Toast 6.0.3,& många andra brännarprogram alla säger att det bara finns 702MB på skivan fast det är 900MB på den. Skumt tycker jag.
Dock är det inte alla brännare som klarar utav större skivor än 700Mb och bara ett fåtal som klarar utav så kallad overburn med en dylik brännare så kan du klara 790-800Mb på en 700 megs skiva och ca 900Mb på en 870Mb skiva.