Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Användarnamn i .mac

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej alla Mac-fans. Mitt allra första inlägg gäller .mac och användarnamnet. Jag hade tre stycken Itools-namn och när jag beställde .mac-abbonnemang så blev det i hastigheten det som jag tycker mindre bra om . Nu undrar jag om någon vet om det går att byta från mitt nuvarande .mac-namn till mitt tidigare Itools-namn (som jag ännu så länge har, i fem dagar till). Annars får jag väl dras med det jag har. Det kanske går att byta när jag förnyar abbonnemanget? Tack på förhand.

  • Oregistrerad
  • 2002-09-25 15:09

Själv tycker jag om mitt men vill inte betala för .mac så om nå´n vill ha det så kan det överlåtas om personen i fråga ser till att ändra all info etc.

"[email protected]", något för de som hänger här ofta!

Kolla hjälpen.
http://help.apple.com/mac/1/help/general/dotmachelp.htm

Där kan man läsa under rubriken "Choosing a member name and password" att "You cannot change your member name after your account is established.".

Har du redan betalat kan det nog vara kört. Lösning: Skaffa ett till .mac, vänta tills nästa år då abonnemanget går ut och skaffa det du vill ha då.

Kolla dock upp om det finns någon support du kan ringa alt. skicka mejl till.

1
Bevaka tråden