Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Photoshop, Illsutrator uppdateringar på Svenska?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Både Photoshop och Illustrator från Adobe har uppdateringer för de engelska programmen men ännu har det inte kommit något för de svenska varför?

När kommer dom?

Kan Adobe svara?

Om du tittar på Adobe.com nedladdningssida så ser du att när uppdateringen till 6.0.1 kom så var det ca 20 dagar mellan den tyska och den svenska versionen. Om ungefär samma fördröjning gäller för 7.0.1 så borde den dyka upp i slutet av veckan...

/en som också väntar...

  • Oregistrerad
  • 2002-11-28 12:56

Tycker det strax är dags att lämna de svenska versionerna bakom sig. Det är bara en massa strul.

Det är milt sagt frustrerande. Fast det kanske stämmer att vi slipper vänta då alla program blir X-only...

Fortfarande inte på svenska.

Illustrator
Version 10.0.3
- German 10/3/2002
- Japanese10/3/2002
- French 9/27/2002
- Japanese 9/26/2002
- English 9/11/2002
- English 9/4/2002

Photoshop
Version 7.0.1
- French 11/8/2002
- German 11/8/2002
- English 8/22/2002

Vad händer? Hur gör ni? Går det trycka in engelsk version på en svensk?

För 3 år sen gick vi över till engelska program helt och hållet på jobbet. Som programuppdateringarna idag fungerar så betyder en svensk version att man alltid kör 3 månader gamla buggar. Snart kommer säkert 7.0.1 på svenska men sen har vi snart 7.0.2 på engelska. Man kommer ju aldrig ikapp om man kör svenskt...

(Jag skrev ovan att jag väntar på svensk. Det är inte till min egen dator. Jag hjälper en polare att hålla datorn buggfri)

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Patrik H:
Går det trycka in engelsk version på en svensk?

Skulle inte tro det.

1
Bevaka tråden