Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

D-Link 614+ HJÄLP

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej hopp, blir galen på min D-Link 614+, så fort jag går in i Routern och ändrar lite (Vad som helst) och sparar så står det routern sparar och startar om.. så långt är det ok, men sen beter den sig som en hubb....!!!! och då delar den inte ut någon 192.168.0.x adress trådlöst till min iMac 17", och det går inte att komma in i den via Safari för att den beter sig som en hubb, när jag har min iMac 15" inkopplad via ethernetkabel direkt in i fanskapet,så får jag en vanlig 213.114.184.xxx (Bredbandsbolaget) visst det går att surfa men inte på den trådlösa macken, det ända som löser detta i nu läget är att ha routern avstängd i 10minuter, har hämtat dom senaste 2 uppdateringarna som släppts av D-Link sedan 3månader, men problemet jag har kvarstår.
Någon som har varit med om liknande och vet vad det beror på, HÖR GÄRNA AV DIG

Fick jag en större plånbok så åker skiten ut, och en vit vacker Basstation svävar in och landar mjukt

Jag har inte upplevt ditt problem, men vår 614+ fungerade allt sämre och sen slutade den fungera helt. Jag fick en ny från D-Link på garantin. Så om du har omfattade problem så kanske det rent av är fel på routern?

Jag får ta med den till butiken och höra.. tack för ditt svar

1
Bevaka tråden