Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snabbhjälp! Någon med iSight.

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-03-20 17:01

Ok, fel plats. Ber om ursäkt men sitter lite i skiten just nu och raderar den h'r tråden så snart som jag är klar.Håller på och kollar att allt fungerar med en iSight en router och allt annat. Finns det någon snäll person som kan hjälpa mig med detta? Vad jag behöver är någon som videochattar med mig en minut. Om du är snorig, bakis eller bara inte vill synas går det bra att rikta kameran mot väggen.

.Mac konto: acked@mac.com

Tack på förhand

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-03-20 17:29

Hehe! Helt sjukt roligt det här. Grymt kul och få ett ansikte på lite folk. Tack alla för hjälpen!

• Medlem
  • London
  • 2004-03-22 08:45

Jag vill ha hjälp med samma sak, hur har ni löst det med Bostreams iStream och videochatt? Jag har forwardat alla portar mm men det vill inte funka ändå. Så om någon har löst problemet så skulle jag vara mer än tacksam för all hjälp jag kan få.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-03-22 08:47

Vilken router använder du?
Jag har en NetGear och den fungerar som en påse nötter (inte alls) när jag ska köra Voice/Video chatt...

• Medlem
  • Göteborg
  • 2004-03-22 11:01

Jag har också en liten Netgearrouter (tvålkoppen). funkar utmärkt med iChatAV mot andra iChat AV och AIM 5.5 på PC utan att ändra någonting i ursprungskonfigurationen.

1
Bevaka tråden