Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MyCokeMusic inte för Mac!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-03-23 12:26

Nån som vet hur det går med ITMS Europe?

Ursprungligen av Earth:

Nån som vet hur det går med ITMS Europe?

Även om Pepsi smakar skit så ska jag nu ta mig en funderare på att inte köpa CocaCola mer...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-03-23 13:13
Ursprungligen av Svante S:

Även om Pepsi smakar skit så ska jag nu ta mig en funderare på att inte köpa CocaCola mer...

För att de startat en musikaffär eller för att de inte har Macstöd...

Ursprungligen av Earth:

För att de startat en musikaffär eller för att de inte har Macstöd...

För att de inte har Mac-stöd förstås. Men CocaCola har råd med en floppande music store. De får ändå lite reklam hur det än går, och jag bryr mig faktiskt inte så mycket.

Godast är ändå Virgin Coke

  • Oregistrerad
  • 2004-03-23 16:18

/me funderar och funderar men kan inte komma varför man ska bry sej...
Om koka kola inte vill sälja sin musik till mac-ägare så fine by me - det är ju inte så att det saknas alternativ direkt!

/jensa

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-03-23 18:54

Jag är varken förtjust i eller intresserad av en Coca Cola-musikaffär, tänkte bara kolla upp och se hur den verkar. Antar att AAC är utom frågan och Mp3 betalar jag inte 10 bagis för. Önskar att de kunde få igång ITMS snart!

Däremot har jag svårt att leva utan drickan till maten, Pepsi är för söt.

Ursprungligen av Earth:

Jag är varken förtjust i eller intresserad av en Coca Cola-musikaffär, tänkte bara kolla upp och se hur den verkar. Antar att AAC är utom frågan och Mp3 betalar jag inte 10 bagis för. Önskar att de kunde få igång ITMS snart!

Däremot har jag svårt att leva utan drickan till maten, Pepsi är för söt.

Jag undrar varför Apple är så släpphänta gentemot ITMS i Europa. Snart är junfruligheten över när andra aktörer tagit marknaden....

Och jag gillar inte heller Pepsi...

1
Bevaka tråden