Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

mac i musiken

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-03-24 16:18

Satt och lyssnade lite på Chicks on Speed i morse och blev minst sagt förvånad då jag hörde
"Hi my name is July, i like mac powerbooks and electronic music" i låten "song for a future generation"

. . har visserligen inte haft mac så länge men det kanske tyder på att även jag börjar förvandlas till en macnörd då jag uppskattar sådana texter

någon som vet om några andra låtar där de sjunger om apple-produkter?

• Oregistrerad
  • 2004-03-25 11:21

Tjohoo!

Kjell Höglund: Maggie har en Macintosh och jag har köpt en synth.

• Oregistrerad
  • 2004-03-25 12:33
Ursprungligen av David Molarin:

Tjohoo!

Kjell Höglund: Maggie har en Macintosh och jag har köpt en synth.

Kjell Höglund är riktigt rolig

Ursprungligen av oskarrr:

Satt och lyssnade lite på Chicks on Speed i morse och blev minst sagt förvånad då jag hörde
"Hi my name is July, i like mac powerbooks and electronic music" i låten "song for a future generation"

. . har visserligen inte haft mac så länge men det kanske tyder på att även jag börjar förvandlas till en macnörd då jag uppskattar sådana texter

någon som vet om några andra låtar där de sjunger om apple-produkter?

Om du numera är såld på mac kan du ju alltid lyssna lite på "Bill gates must die" av John Vanderslice

• Oregistrerad
  • 2004-03-27 11:49

dom hade en ipod på skärmen i bakgrunden och apples logga lite nu och då på deras uppträdande på umeå open...

• Oregistrerad
  • 2004-03-28 14:33
Ursprungligen av TECHNIC:

dom hade en ipod på skärmen i bakgrunden och apples logga lite nu och då på deras uppträdande på umeå open...

Du menar Chicks on Speed ? Jo de hade ju det . . . trevligt, med lite apple bland alla möss som visades på skärmen

1
Bevaka tråden