Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

tips ang. powerbook!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

idag anlände min "lilla" skönhet, en 17" powerbook. jag har kört pc fram tills nu med undantag från lite videoredigering på gymnasiet då vi använde mac. som ni förstår är jag ganska grön på både mac och os x. kanske är det någon som sitter på lite intressanta tips eller länkar angående powerbook?

kan passa på att säga att datorn är tänkt att annvändas till grafisk design, mestadels print.

detta är även mitt första inlägg på detta forum, hej!

• Medlem
  • 2004-04-09 21:06
Ursprungligen av friksson:

idag anlände min "lilla" skönhet, en 17" powerbook. jag har kört pc fram tills nu med undantag från lite videoredigering på gymnasiet då vi använde mac. som ni förstår är jag ganska grön på både mac och os x. kanske är det någon som sitter på lite intressanta tips eller länkar angående powerbook?

kan passa på att säga att datorn är tänkt att annvändas till grafisk design, mestadels print.

detta är även mitt första inlägg på detta forum, hej!

Versiontracker

Där hittar du alla trevliga småprogram. Kolla även i filarkivet här.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-04-09 21:33

grattis & välkommen friksson!

följ stfm:s råd!

/henrik

En bra länk för dig att spara kan vara www.macosxhints.com - där landar nog alla lite till och från, den har iof inget direkt att göra med Powerbook men är en guldgruva att hitta en massa som rör en hel del hur man kan utnyttja operativsystemets styrkor.

tack för svaren och länkarna, ska ta och kolla in dem i veckan!

1
Bevaka tråden