Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Installera Entouragesync

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Efter en omfattande vårstädning har jag installerat om Entourage och skall nu synka med min Tungsten. Tyvärr lyckas inte installationen, jag för följande felmeddelande: Installation misslyckades eftersom Microsoft Component Plugin inte kunde hittas. Se bild nedan

Jag har ver. 10.0.0. av Entourage Den är alltså inte ännu patchad med de fixar som finns. Jag har bara modem hemma och har ingen möjlighet att hämta dem. Kan det vara det som är problemet?

[/img]

edit: Lyckades inte montera bild med felmeddelande i meddelandet, men den finns att hämta som pdf.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-04-15 15:43

Du måste installera Microsoft Handheld Syncronization .

Bäst är nog att gå igenom komplett konfigurationsguide på microsoft.com/mac

Det är den jag försöker installera när jag får felmeddelandet (hämtade filen i måndags så den bör vara fräsch). Frågan är om jag måste patcha upp Entourage till senaste version (eller ialla till någon senare än första versionen) för att den skall gå att installera? Jag vet att synkmöjlighet inte fanns att tillgå när Entourage X släpptes, så kan det vara att det är det som bråkar?

Det var där skon klämde. Efter att ha uppgraderat Officepaketet till 10.1.3 så gick det som en dans.

1
Bevaka tråden