Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

HJÄLP vektygsmenyn i Word visar teckensnitt

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I mitt Word för X har plötsligt verktygsmenyn börjat visa samma sak som teckensnittsmenyn. Jag har svept för virus med senaste versionen av Norton utan resultat, startat om utan resultat, reparerat skivbehörighet utan resultat. Finns det någon som har en aning om vad som kan ha hänt och hur jag skall åtgärda problemet.

Dessutom kan jag inte kolla min webmail med Safari längre, vilket jag kunnat problemfritt tidigare. Det funkar som det skall med Internet Explorer.

HJÄLP!!!

• Medlem
  • 2004-04-18 23:22

Jag har samma problem med Word X sedan nån månad, men ingen förklaring eller bot.
Nuförtiden brukar jag ta ett djupt andetag innan jag ska använda något på den menyn...

Office är som en kronisk sjukdom - man lär sig leva med det.

• Medlem
  • 2004-08-28 01:20

Hepp!
Lyckades lösa ett gammalt problem. Kom plötsligt ihåg att normal-mallen (normal.dot) tidigare varit en outsinlig källa till problem och slängde den. Nu är allt som det ska i Word igen

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-28 11:42

Har ingen lösning på problemet, men kan iaf tillägga att du inte behöver oroa dig för att du har fått virus - eftersom det inte finns virus till Mac OS X.

1
Bevaka tråden