Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
501:- inkl moms........mot 1845:- för originalet på Scandinavian Photo.
Har studerat lite internationella fotosajter...och de nu uppdykande piratbatterierna får ofta mycket goda rescensioner...Jag skall testa detta...återkommer med info.
Om inte annat så är deras frakt attraktiv, £1,95 per order, framme på tre dagar från Bristol UK. Med deras hemsida är en lustig sakt. Går bara att klicka i "menyerna" och scrolla, inte söka från någon annan sida än den första.
Edit: Korr av felaktig uppgift ( kursiv = tillägg ).
Om inte annat så är deras frakt attraktiv, £1,95 per order, framme på tre dagar från Bristol UK. Med deras hemsida är en lustig sakt. Går bara att klicka i "menyerna" och scrolla, inte söka.
Dom har ju även batterier till Apples bärbara......
Sen har du även www.batterier.dk som har sjyssta priser. Köpte mitt IXUS batteri där för 250 kr inkl moms och frakt! Hållt hur bra som helst när Canon tar 695 kr. Märkligt att ingen gnäller att det är dyrt med batterier till den utan bara att iPod batterier är dyra men å andra sidan saknar ju iPoden lucka ju......
Jag är ute efter batterier till min Panasonic DV kamera - någon som kan tipsa om en bra sådan? Orginalbatteriet kostar 850:- hos Expert, dvs 10% av kamerans inköpsvärde!