Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snart...

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Snart så kommer min efterlängtade Ibook!

Var tveksam i början därav väntade jag till efter påsk med att beställa - vilken tur! Nu får jag den uppgraderade ibooken och den är billigare än den gamla.

Hurra!!!!

Hoppas bara att jag blir nöjd med att byta till mac från pc/windows! Lite nervös!

• Oregistrerad
  • 2004-04-28 11:08

Jag kör fortfarande min 12" 867 G4 Powerbook som jag gillar skarpt.

10.3 är ett mycket bra system och exposé under systeminställningar som gör att du lätt kan hålla koll på alla fönster är ett stort steg framåt. Det finns otrolig mängd verkligen bra program med.

Vad skall du använda din iBook till i första hand?

Ursprungligen av bhagert:

Jag kör fortfarande min 12" 867 G4 Powerbook som jag gillar skarpt.

10.3 är ett mycket bra system och exposé under systeminställningar som gör att du lätt kan hålla koll på alla fönster är ett stort steg framåt. Det finns otrolig mängd verkligen bra program med.

Vad skall du använda din iBook till i första hand?

leka lite....

främst internet, skriva lite, pilla lite med mina amatörfoton, itunes med ipoden - inte mycket egentligen....

• Oregistrerad
  • 2004-04-28 12:46

Du kommer inte att bli besviken!

Glöm inte iChat

...eller hyra en DVD och lägga iBooken på magen är trevligt.

Ursprungligen av bhagert:

Du kommer inte att bli besviken!

Glöm inte iChat

...eller hyra en DVD och lägga iBooken på magen är trevligt.

det lät trevligt!!!

Hur funkar iChat?

Min Pb15 är skeppad!!! snart switchar jag med

• Oregistrerad
  • 2004-04-28 15:04

Som en vanlig Chat klient. Du kan skriva, skicka bilder, köra ljud (jag tror att iBooken har inbyggd mikrofon så att du kan köra direkt utan att skaffa en sådan) eller video konferans om du kopplar till en firewire kamera.

dom ringer mig i början av veckan för att meddela leveranstid!!! hurra!

jag har haft en powermac G5 2 ghz och ibook 800 mhz G3 - använde nästan ibook'en mer trots prestandan i powermac'en. ibooken är helt enkelt...perfekt. den är helt tyst, liten, vit, mjuk och den bara blir en kompis.

jag har även kunnat köra indesign och andra tyngre program...imovie fungerar helt okey...man får i och för sig inte ha bråttom

lycka till!

den kommer på tisdag med postens företagspaket!!!!

hurra!!!!!

• Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2004-05-07 20:54
Ursprungligen av kustvagen:

den kommer på tisdag med postens företagspaket!!!!

hurra!!!!!

Grattis! Du kommer inte att vända dig om när du använt OS X ett tag. Switchade för ganska precis ett år sedan och köpte då en Pb 12 867mhz med superdrive, är så himla nöjd. Sedan finns ju även flera eminenta forum/ryktessidor att följa som gör att fritiden snabbt går åt

Switchar också snart – från en powerbook 12" 867 MHz till 15" 1.5 GHz.

1
Bevaka tråden