- Gäst
- Oregistrerad ●
Du känner när du är en riktig maccer...
Det är lite som kärlek, lite svårt att beskriva för någon annan, man bara vet.
Och när du känner att du är en riktig maccer så kommer alla runt om kring dig att varsebli det som hänt...
Eller så kallar man sig switcher för att visa ett ställningstagande...
Winner?
Ligger inte Loser närmare till hands...
/Göran, som skriver detta på en XP-burk... :rolleyes:
Hur länge är man en switcher.
Så länge du kör med din första Mac så är du en switcher. När du pensionerar den för en nyare dator så slutar du vara en switcher.
Kira:
Efter 2 dagar känns det som om man kan operativet utan och innan. Efter 4 veckor kan man det!
...och efter 15 år (1989) upptäcker jag nya coola grejer hela tiden. Min far köpte en Plus när jag gick på högstadiet. Häromveckan upptäckte jag att jag i Panther kan kringel-klicka på en namnlist i ett fönster i Finder och få en popup-meny som visar de överliggande biblioteken. Ännu ett dolt guldkorn.
...och efter 15 år (1989) upptäcker jag nya coola grejer hela tiden. Min far köpte en Plus när jag gick på högstadiet. Häromveckan upptäckte jag att jag i Panther kan kringel-klicka på en namnlist i ett fönster i Finder och få en popup-meny som visar de överliggande biblioteken. Ännu ett dolt guldkorn.
Men det gick ju definitivt i OS9, och om jag inte minns fel i de senare OS8:orna. Men jag håller med dig, grymt smidigt!
Tydligen fungerar det i Safari också. Fast där visas de senaste sidorna du besökt på den siten. Inte så dumt.
Switcher är ett fint epitet. Något att vara stolt över.
En switcher är en person som som börjat tänka själv och slutat gå i fårskocken. En switcher har blivit urpluggad ur Matrix.
Jag får alltid en varm känsla i kroppen när jag träffar en switcher.
Switcher är ett fint epitet. Något att vara stolt över.
En switcher är en person som som börjat tänka själv och slutat gå i fårskocken. En switcher har blivit urpluggad ur Matrix.
Jag får alltid en varm känsla i kroppen när jag träffar en switcher.
Jag får nog ta tillbaka det jag skrev högre upp i tråden och inse att detta stämmer.
Gick att få i system 6.0.7 oxå…
Jo, men jag har för mig att det inte gick i tidigare versioner av OsX, så det var ett kärt återseende i alla fall.