Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Muzak i iTunes

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lund
  • 2004-05-05 22:21

Plötsligt har det dykt upp en ny symbol i mitt iTunesbibliotek längst till vänster, under symbolen för Music Store: Muzak! Det är definitivt inget jag har laddat ner själv.

Om jag klickar på Muzaksymbolen kommer nedanstående meddelande upp (jag kör fortfarande iTunes 4.0). Det går inte att ta bort symbolen heller. Jag hade i och för sig inte haft något emot att lyssna på lite trevlig muzak som avkoppling, men var tusan kommer detta ifrån? Är det något som är inbyggt i den uppdaterade iTunes 4.5?

• Medlem
  • Göteborg
  • 2004-05-05 22:51

nah... Men "partyblandning" finns ju...

• Oregistrerad
  • 2004-05-05 22:53

Ingen som skojat med dig då? Ordet "Muzak" är ju inte sådär positivt laddat längre. Om det nu nånsin varit det.

Det där har ju dykt upp där för att en användare i ditt nätverk har delat sitt bibliotek. Han kör troligtvis iTunes 4.5

Bocka bort att iTunes skall leta efter delad musik om du inte vill ha den där.

• Medlem
  • Lund
  • 2004-05-06 00:25
Ursprungligen av Ductic:

Det där har ju dykt upp där för att en användare i ditt nätverk har delat sitt bibliotek. Han kör troligtvis iTunes 4.5

Bocka bort att iTunes skall leta efter delad musik om du inte vill ha den där.

Nu är det borta. Ett tag trodde jag det var själva företaget Muzak som hackat sig in i iTunes som straff för allt konstigt oväsen jag brukar lyssna på.

1
Bevaka tråden