Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppdatering kraschade

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag körde ett antal uppdateringar igår bl a iTunes, senaste säkerhetsuppdateringen, Airport, i Sight, iPod (+ tvåtill kommer inte i skrivande stund ihåg vilka)

Tyvärr gav de mig lite problem. iTunesuppdateringen ville bl a uppdatera låtarna (el spellistorna antar jag) emellertid hängde det sig lite och jag var tvungen att tvångsavsluta uppdateringen. Numer hittar inte iTunes mitt gamla låtarkiv eller spellistor. Låtarna ligger kvar i Musik/iTunes/iTunes Music. I iTunesmappen ligger därutöver iTunes 4 Music Library och iTunes 4 Music Library (Old), samt iTunes Music Library.xml. VAd gör jag för att få iTunes att hitta tillbaks igen?

Vidare lyckades vissa av mina calenderposter i iCal försvinna, nämligen alla de i kategorien "arbete", medan "Hemma" och andra förefaller vara oförändrade. Någon som har koll på hur jag kan tänkas lösa detta?

TAcksam för all hjälp jag kan få.

MVH/Macswede

• Oregistrerad
  • 2004-05-06 09:08

Att kasta preferens-filerna (plist) till programen brukar ju vara en standardlösning...
Men innan du börjar så kolla behörigheterna och reparera dessa om det behövs.

Hjälper inte det så tar man i lite grövre... men detta då...

1
Bevaka tråden