Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

svenska kronor i kalkylatorn

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

när jag skulle göra valutaomräkningar i kalkylatorn (os x) så såg jag att svenska kronor inte finns med, men är för mig att jag har räknat om innan. kan man få fram det på ngt sätt, eller är SKR bortprioriterat?

Jag såg det där för någon dag sedan. Verkar som de fixat en svensk bugg i kalkylator (räknade fel) men lyckats fixa in en ny. Eller är det någon server som programmet pratar med som har bekymmer?

[ 19. februari 2003, 18:24: Meddelandet ändrat av: Anders Täpp ]

• Medlem
  • Bollnäs
  • 2003-02-19 19:15

Finns med för mig med 10.2.4.

• Medlem
  • Höganäs
  • 2003-02-19 19:27

Verkar vara strul med någon server - jag har knappt några valutor att välja på, men härom dagen var det en hel bunt.
(Dock inte Thailändska Bath (?) )

Calc. säger att jag gjorde senaste uppdateringen av valutor i juli 02, men det stämmer inte med verkligheten.
Konstigt.

• Medlem
  • Mölndal
  • 2004-09-22 15:15

nån som vet vad som står på? hade svenska kronor att välja på innan jag uppdaterade. då fick jag endast 4 st valutor att välja mellan...

nån lösning? lr ska det vara så här kanske? sagt upp något kontrakt lr dylikt?

Samma här... uppdaterade valutorna och får bara 4 kvar. Troligen ett tillfälligt fel på servern.

• Medlem
  • Karlstad
  • 2004-09-22 17:00

Jag får ett trettiotal.
Är det www.oanda.com dom ansluter mot?

• Medlem
  • Mölndal
  • 2004-09-22 22:49

nu funkar det igen... allt ser ut som det ska, servern kanske bara va nere förut idag...

1
Bevaka tråden