Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Clean Mac-Tshirt ;)

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-05-17 17:40

Kom av någon anledning in på denna sidan och fck se en förträfflig Tshirt KOLLA IN DEN

F-n, en t-shirt som man faktiskt skulle kunna tänka sig att ha på jobbet den dag själv kommer att (inte till hundra procent men till trettiotre,trettiotre procent) swictha. Förhoppningsvis till hösten...

• Medlem
  • Uddevalla
  • 2004-05-17 20:13

Gud vad du gör reklam ÖVERALLT!

• Oregistrerad
  • 2004-05-18 01:36

Clean? Det var ju tur, vem vill köpa en smutsig t-tröja?

• Medlem
  • Härnösand
  • 2004-05-18 09:40

Nja. Nej tack.

Den gav alldeles för stora kommunism/Kina/Sovjet/diktatur-vibbar. :urrk:

• Medlem
  • Göteborg
  • 2004-05-18 11:21

jag vill ha en sån.
funderar bara hur pass "seriös" är den här lilla firman? nån som handlat där?

mvh
b0bben

Misstänker att det är "Swimp" från MacNytt som har startat klädförsäljning. Han kan du nog lite på utan problem - inte skulle väl en Maccare blåsa en annan själsfrände?! Jag tror du går safe! I övrigt vet jag att Pilo (Kenneth) har den "cleanaste" Mac T-shirten någonsin (jag äger en själv som jag fått av denne herre). Ett mörk (grafit) grått äpple som endast skiljer sig i svag kontrast mot T-shirtens bottenfärg - vackert!

• Medlem
  • Göteborg
  • 2004-05-18 14:08
Ursprungligen av Chilawert:

Misstänker att det är "Swimp" från MacNytt som har startat klädförsäljning. Han kan du nog lite på utan problem - inte skulle väl en Maccare blåsa en annan själsfrände?! Jag tror du går safe! I övrigt vet jag att Pilo (Kenneth) har den "cleanaste" Mac T-shirten någonsin (jag äger en själv som jag fått av denne herre). Ett mörk (grafit) grått äpple som endast skiljer sig i svag kontrast mot T-shirtens bottenfärg - vackert!

*drewl* Vill ha!
Kan han fixa flera?

mvh
b0bben

Ursprungligen av b0bben:

*drewl* Vill ha!
Kan han fixa flera?

Nope, tyvärr inte. Men så här såg det ut när det begav sig.

Annars är den här väldigt trevlig http://www.lafraise.com/boutique/fiche_produit.cfm?ref=T0016_L även om den var snyggare när den fanns i rött.

• Medlem
  • 2004-05-18 12:05
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-05-18 14:09
Ursprungligen av Baron:

omg, den var grym!

mvh
b0bben

• Medlem
  • 2004-05-18 12:24

Och så har vi klassikern framför alla: Susan Kares Moof... http://www.cafeshops.com/mooficon

Har ni allt för moppsiga Windows-användare hos er så har jag skapat den perfekta kläd- och pryluppsättningen med iChat och Mac OS X-inspirerade kläder/prylar med attityd

Kolla in http://www.cafeshops.com/chatapp/

"Mac Paladin" tröjan är fin men den är för dyr!

Skulle finnas i någon mer neutral färg än Kommunist-röd (PMS032? ).

Moof for president!

Moof, living in the middle of nowhere....

1
Bevaka tråden