Men snälla ni, med allt snack som varit i tusen trådar... släpp taget om SHB för böveln!!
Låt denna stengamla bank sjunka in i sin självförvållade vinterdvala. De är för sent ute och när de väl "levererar" fungerar det inte. Lägg ner, en gång för alla!
Ja, du som då läst alla tusentals trådar, har det helt gått dig obemärkt förbi att en bra bank är mer än en internetlösning! :rolleyes:
Som jag har skrivit tidigare också, vi vet att ni tycker att eran bank är bäst och det är ju kul för er, men vi som av någon evinnerligt konstig anledning tycker Handelsbanken är en kanonbank, kunde väl få bli besparade dessa intetsägande fåniga inlägg om att FSB SE mfl är så mycket bättre!
OCH, med den logiken som du och andra förfäktar - vore det inte bäst då om alla slängde sina macar och skaffade win-datorer istället!
Så till trådens ämne. Jag får precis samma resultat som Crafty och Anders. Vi får väl börja bombadera dem med epost igen! Det gick ju bra med internetlösningen. Den fungerar kanon för mig nu med Netscape 7.1 och om bara Apple får fingrarna ur och ser till att säkerhetslösningen även fungerar på Safari så vore det ju än mer kanon.