Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Varför inte låta folk runtom i landet göra egna bilder och sicka in?
Krav: Rätt storlek(fixa script som kollar), bilden skall vara "taggad" med ägare och händelse, ska ha Mac/Apple/99mac anknytning, inte vara stötande, PUL-godkänd ;).
Sen är det bara att fixa 1-3 moderatorer som kollar och godkänner bilder.
Den som har skickat in den blir ansvarig för ev åtal.
Gör som jag, stäng av bilderna genom att klicka på det lilla lilla minustecknet längst upp i högra hörnet. Man kan behöva stänga av bilderna två gånger innan forumet/webbläsaren har förstått att man vill stänga av dom..
Gör som jag, stäng av bilderna genom att klicka på det lilla lilla minustecknet längst upp i högra hörnet. Man kan behöva stänga av bilderna två gånger innan forumet/webbläsaren har förstått att man vill stänga av dom..
Vilken icke-lösning. Mondo ville ju ha nya bilder, inte ha bort dem :rolleyes:
Jag vill också gärna ha nya bilder. Och att kunna ladda upp en mac-relaterad bild, eller två, vore kul.
Ni känner ju till principen bakom 99mac: ett litet gäng driver sajten utan betalning och har fullt upp hela dagarna. Det är sällan vilja eller kunskaper som sätter stopp utan dygnets 24 timmar.
Med andra ord: ta fram royaltyfria bilder som passar så har dom stor chans att hamna i topimages!