Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Så är det att vara kär, man rodnar och stammar...

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Skön krönika av Lasse Kronér hittar du här

• Oregistrerad
  • 2004-06-02 12:54

[CENTER]

Ursprungligen av Lasse Kronér:

Men det är ju bara en maskin, säger du. I helvete heller, säger jag.
Det är en Macintosh.

[/CENTER]

Den var faktiskt rätt mysig att läsa. Man blev lite varm inombords så där...

J.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2004-06-04 20:56
Ursprungligen av Jonathan:

Den var faktiskt rätt mysig att läsa. Man blev lite varm inombords så där...

J.

Man tackar och bockar

Härligt Lasse!

Kronérs krönika har jag inga invändningar mot, tvärtom. Men hade den uppmärksammats om Kronér hade haft en annan signatur?

• Oregistrerad
  • 2004-06-04 23:05
Ursprungligen av Olav Rust:

Kronérs krönika har jag inga invändningar mot, tvärtom. Men hade den uppmärksammats om Kronér hade haft en annan signatur?

Nej. Spelar det nån roll?

• Medlem
  • Göteborg
  • 2004-06-04 23:44
Ursprungligen av Olav Rust:

Nej kanske inte, men den är god och varm.

Skriven av en kille med stort hjärta för allas våran vän macen, inte Roy och Rogers utan

Steve Jobs Mac !

Varför måste det alltid dyka upp någon "surströmming" i Marstrand och förstöra stämmningen.

Lasse kan väl inte hjälpa vilken signatur han bär -eller ?

Man blir bara så trött ibland.

Ha i alla fall en trevlig Mac-sommar Lasse och alla andra macvännner.

Gärna mer krönikor och berättelser om vår mac från andra signaturer, man blir på så bra humör när man läser dom.

Särskilt i dessa dagar då börsen surar och tanten gnäller och ungarna är lite extra trötta och griniga både morgon och kväll.

Så är det för mig i alla fall.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-06-05 07:46

Jag tycker det var ett kul initiativ av MW att ha en liten krönika av en känd person som kör Mac. Dom borde ha det i lite då och då. Det finns säkert en del "kända" personer här i Sverige som kör Mac och kan få ihop några läsvärda rader. Jag tycker det är kul att läsa en krönika som någon man känner till genom TV eller tidningar har skrivit. Dock så är det just för att krönikan handlar om Macen och kärleken till den som det är skön läsning.

• Oregistrerad
  • 2004-06-05 17:33

Amen till Kronér

• Oregistrerad
  • 2004-06-05 18:54

Tycker det är lite härligt att hänga ut sig själv som den ubernörd vi alla mer el. mindre är... vete f-n om jag själv skulle våga göra det offentligt...

Senast redigerat 2004-06-05 22:10
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-06-05 21:11
Ursprungligen av DaPhox:

Tycker det är lite härligt att hänga ut sig själv som den ubernörd vi alla mer el. mindre är... vete f-n om jag själv skulle våga göra det offetligt...

Jag vill, vågar och kan... jag brukar inte tjata så mycket om mina åsikter i media, med detta är ju ingen åsikt det är ju ett sätt att leva

1
Bevaka tråden