Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Airport Extreme 3.4.2 släppt

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ny uppdatering, men med tanke på hur det gick när jag installerade den förra så överlåter jag glatt åt andra att vara försökskaniner...

Senast redigerat 2004-06-04 10:36

Har inte märkt några konstigheter sen jag installerade, mitt Linksys WMP56G-kort funkar fortfarande utan problem i min G4/733. Än så länge… :-/

Jag körde på dem på min PB15 och de verkar vara instabila. Helt plötskugt börjar jag tappa kontakten med min Symbol AP. Tappar kontakten för att sedan se att PB:n kopplar upp sig direkt igen.
Jävligt irriterande..

Vet någon om man kan backa tillbaka..

Verkar som den här uppdateringen framför allt åtgärdar ett problem med airport om man samtidigt har 1GB Ram, eller mer.

Men något annat verkar den ställa till med..

Går det att backa uppdateringar i osx??

• Medlem
  • Orranäs
  • 2004-06-06 22:05

Det är antagligen inte uppdateringen det är fel på, förmodligen hade du strul före också. För mig var den kanon, mer än 1GB internminne i två datorer, för inte överbelastning i nätet längre.

Jag har också installerat den nu, och no problemas so far.
Det går att backa om man skulle behöva det. Använd Systeminformation (heter den så? System Profiler) och kolla vilka Airport-filer som uppdaterats till 3.4.2. Se var de ligger och radera dem. Starta om. Installera om 3.4.1.

1
Bevaka tråden