Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Desktop Manager

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Svedala
  • 2004-06-04 18:59

Desktop Manager är ett trevligt litet program som ger virtuella arbetsytor i Mac OS X (Panther). För närvarande endast i version 0.5.1 men det verkar funka fint (iallafall har det gjort det de 10 minuter jag har användt det )

Provade det igårkväll och det var guld. Skrivbordet blev 4ggr så stort

Har den samma funktionalitet som den funktionen i BeOS?
För det saknar jag mest av allt... Att man ser fönstrerna som är öppna även i miniatyrbilderna och att man sedan kan dra ett "miniatyrfönster" från ett skrivbord till det skrivbord man för tillfället är på, eller något annat. otroligt smart.

• Oregistrerad
  • 2004-06-17 23:34

Fanns det inte något sådant i Panther?
Man satte om någon siffra i någon pref till finder?

Iofs så funkade det väl inte så bra, men ändå

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-06-18 00:27

Den här var inte så dumt,,

• Medlem
  • Umeå
  • 2004-06-22 00:37

Bästa gratisa desktopmangern för X jag hittil har kört

• Oregistrerad
  • 2004-06-22 07:53

Tycker att det borde vara integrerat i Darwin. Det är juhe en funktion som funnits länge i *nix. Och då integrerad med kärnan, det var en av dom sakerna dom jorde att jag köra Linux / BSD ett tag. Sen bytte jag till BeOS. där dom som ngn sa tidigare hade ett liknande system. Det finns ett tredjeparts program till wintel plattfomen osså.

Men jag tycker det är skumt att det inte redan är med i OS X.
Det var nog den saken jag var mäst förvånad över nära jag bytte till X.

• Oregistrerad
  • 2004-06-24 22:46

Underbart program. Blir trevligt när det får stöd att dra saker mellan fönstren.. Dessutom kan jag visa Cube-effekten för mina polare nu utan att ha fler än en användare..

• Medlem
  • 2004-07-05 21:59

mycket trevligt :-)

Ursprungligen av Axel V:

Underbart program. Blir trevligt när det får stöd att dra saker mellan fönstren.. Dessutom kan jag visa Cube-effekten för mina polare nu utan att ha fler än en användare..

wow, det lönar sig att kolla runt i de olika forumen! ett superbra program då man sitter med sin lilla powerbook på semestern och saknar sin stora skärm på kontoret.... /anja

yeah, baby, yeah!

1
Bevaka tråden