Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod Mini topptestad på Smartson

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

ååå... Vill ha begäret blir ju bara större När ska den komma till Sverige :/

• Medlem
  • Älmhult
  • 2004-06-06 19:41
Ursprungligen av macgunde:

ååå... Vill ha begäret blir ju bara större När ska den komma till Sverige :/

Den frågan har jag också ställt mig... en miljard gånger ungefär... De lär inte komma till 27/6 när min sambo fyller år, som jag hoppats på. 3200kr som de flesta säljare i Sverige (företag eller privatpersoner skit samma) tar är definitivt över min ekonomiska gräns. Och över hur mycket jag är beredd på att lägga på min snart 37-åriga sambo

(Ljungby Gunde? Tacka vet jag Älmhult jag växte upp i, fast jag har haft ett antal flickvänner i Ljungby )

Hehe jag tar examen på fredag och flyttar fortast möjligt härifrån.. Det bär antingen av till England på språkstudier eller till Kosovo på FN tjänst Men i sommar drar jag hem till Nässjö:)

• Oregistrerad
  • 2004-06-07 00:35

2.950:- för en silver just nu...

• Medlem
  • Älmhult
  • 2004-06-07 08:19
Ursprungligen av macgunde:

Hehe jag tar examen på fredag och flyttar fortast möjligt härifrån.. Det bär antingen av till England på språkstudier eller till Kosovo på FN tjänst Men i sommar drar jag hem till Nässjö:)

Jag som alltid trott att man flyttade _från_ Ljungby (vilket du visserligen verkar göra nu men ändå ) och inte till L-by....

hehe jo visst Kom hit pga av en KYutbildning...

1
Bevaka tråden