Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Varför flera sälj-sidor?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Märkte idag att det numera finns fyra sidor för säljes bland "radannonserna". Andra kanske tycker att det var en förändring till det bättre, men jag brukar titta in på dessa sidor för att få en koll på marknaden och se om något intressant dyker upp. Då är jag intresserad av såväl stationära som bärbara och tillbehör, och skulle därför hellre behålla allt på en sida. Såg inte någon diskussion om detta här så jag tänkte väcka frågan...

Aha - vi skapade en diskussion i "nyheter" där folk fick önska sig olika förändringar (förbättringar var målet). Nu blir det lättare att hitta exempelvis bärbara datorer, eller hur?

Tack för tipset. Har kollat där nu, men såg inga synpunkter på just detta.

Jo, det blev lättare att hitta bärbart, men när jag kollar är jag inte ute efter speciellt det ena eller det andra. Vill jag ha bärbart var det ju redan i det gamla systemet lätt att läsa rubrikerna och se vad det handlade om. Så farligt mycket annonser kommer det ju inte varje dag.

• Medlem
  • 2004-06-07 00:48

Jag tycker att det hade räckt med tre forum. En för datorer, en för datortillbehör och en för övrigt.

1
Bevaka tråden