Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Idé för förbättring av Findern i Tiger

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag tänkte för ett tag sen: Varför inte lägga in Tabs i Findern? Skulle vara skitbekvämt och dra ner fönsterkluttret avsevärt.

Dra fram era Photoshop-skillz och gör någonting kul ni också över vad ni vill ha i Tiger

• Medlem
  • 2004-06-07 14:55

Skicka bilden till Apple. De lyssnar ivrigt på förslag, vet du. Det var en rätt bra idé, om den får "rätt" funktionalitet. Dvs att man kan dra och släppa osv.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-07-23 14:17
Ursprungligen av Niklas Hjelm Smith:

Jag tänkte för ett tag sen: Varför inte lägga in Tabs i Findern? Skulle vara skitbekvämt och dra ner fönsterkluttret avsevärt.

Dra fram era Photoshop-skillz och gör någonting kul ni också över vad ni vill ha i Tiger

Det var nog ett av de bästa förslag jag sett på länge vad gäller förbättringar av Finder

Mycket bra! I alla fall för power users. Men första tabben borde komma till höger om sidebar'en.

Ciryon

• Medlem
  • 2004-07-23 15:33

Instämmer i lovorden. Ju färre fönster desto bättre. Särskilt på en liten skärm.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-07-24 01:32

*Host* Hur var det när M$.införde IE i Explorer så att man bara använde ett fönster? *Host* Vet att det inte är i närheten samma sak, bara en rolig, än om irriterande, liknelse. ;-D

1
Bevaka tråden