Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

macworld.se byter layout

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Skulle göra dagens första besök på macworld.se och såg att de har passat på att byta layout.
Vet inte om jag tycker det blev så lyckat, men sidan laddar i alla fall snabbt.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-06-09 09:36

Ja, vi är mycket nöjda själva med resultatet!
Den nya layoten är tänkt att andas teknik och back to basic.
Redesignen har skett under parollen "Vem har sagt att det ska vara lätt att läsa nyheter?" och jag tycker vi har lyckas ganska bra.

• Oregistrerad
  • 2004-06-09 10:13
Ursprungligen av Leijon:

Ja, vi är mycket nöjda själva med resultatet!
Den nya layoten är tänkt att andas teknik och back to basic.
Redesignen har skett under parollen "Vem har sagt att det ska vara lätt att läsa nyheter?" och jag tycker vi har lyckas ganska bra.

I enlighet med parollen 'Själv är bäste dräng" så räcker det ju att skicka ut koden så kan folk rendera i huvudet på samma sätt som vi tolkar alla andra intryck från våra sensoriska system.
En mycket modern och gångbar approach må jag säga, helt i Charles Darwins och Ludde Wittgensteins anda...

Ursprungligen av Pär:

I enlighet med parollen 'Själv är bäste dräng" så räcker det ju att skicka ut koden så kan folk rendera i huvudet på samma sätt som vi tolkar alla andra intryck från våra sensoriska system.
En mycket modern och gångbar approach må jag säga, helt i Charles Darwins och Ludde Wittgensteins anda...

Den var bra

Ursprungligen av Pär:

Eh Darwin? Gibson och Johansson är bättre.

Fan vad snabb du var. Hann ju inte ens byta pedeäffen mot en jpeg innan du var klar med svaret.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-06-09 09:40

"När Leijonet skriver, står blixten stilla"
– Gammalt MacWorldordspråk

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-06-09 09:42

Nu ska det hela dock vara åtgärdat.
Vårt mastodontpubliceringssystem fick en liten hjärnblödning.

• Medlem
  • 2004-06-09 10:01
Ursprungligen av Leijon:

Nu ska det hela dock vara åtgärdat.
Vårt mastodontpubliceringssystem fick en liten hjärnblödning.

Kör ni med Headline från Bombus?

Akutläkaren gjorde ett bra jobb ser jag. Allt är som vanligt nu.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-06-09 09:51

Ja, med lite adrenalin i Windowsservern håller det ett tag till.

1
Bevaka tråden