Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sortera källan

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-06-12 15:22

Hej Pojkar & Flickor.
Jag håller på att sortera upp mitt iphoto bibliotek...Phu. ja ni vet hur det är. Men en sak som jag får spader på är att man inte kan sortera källan dvs raden längst till vänster med alla biblioteken i bokstavsordning. Eller kan man det? Jag har letat, letat och letat men inte funnit. Är det någon av er genier som har någon koll eller skall jag fortsätta leta utan bokstavsordning.
Tacksam för hjälp som vanligt.

Tack
L@sse

Vad jag kan hitta så kan du inte sortera det automatiskt utan du får flytta sakerna för hand.
Men vad gör det med en uppfräshing av sorteringskunskap och alfabetskunskap!
Perfekt minnesövning.

För övrigt upptäcker jag att jag har en urgammal version av iPhoto i min nya maskin... så det kan skilja sig i version 4. Jag vågar i ens säga vad för version jag har...

• Medlem
  • Göteborg
  • 2004-06-13 00:26

Okej då är det bara att plocka fram den gamla skolboken och putsa upp kunskaperna i ABC... Ja ja så var det med det... men tack ändå och en uppdatering kanske skulle vara på sin plats Jag skall snacka med Steve och se om han kan lägga upp en uppdatering i programuppdateraren

1
Bevaka tråden