Först säger jag att jag har sökt forumet efter detta. Letat på nätet efter detta i 3 månader. Har märkt att det här forumet vill att man söker först så jag har varit bror duktig och gjort det
Hur får man bort dessa jäkla töntiga fjortis coola animationer. Jag vill inte att fönster skall krympas snyggt och massa anden i flaskan trams. Förlåt men jag har varit frusterad över det 8 timmar om dagen jag arbetar med mac.
Jag har växt ifrån massa snygga animationer. När jag öppnar och stänger fönster skall det göra det, inte leka dataspels meny. Jag har ställt det på snabbaste i osx. Men det är irreterande för workflowet.
Expose är min största irration. Världens bästa workflow funktion. Men allt det här flygande och animerande gör mig galen..
ARggghh frusterad. Min arbetskamareter skrattar åt mig för jag sitter o svär över det hela tiden..
Om ni hjälper mig lovar jag krogkväll med så mycket öl ni orkar drickar. Jag hade till och med kunna tänka mig att ge 100 kr för det är nog så mycket jag förlorar i veckan på allt snurrande