Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Multifunktionspryl?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nån som har erfarenhet av multfunktionsapparat typ skrivare/scanner/fax? Jag behöver en sådan, med fax som fungerar autonomt och har OCR-programvara.

Jag hittade info om HP:s tjusiga apparater men det står i en broschyr att de inte stödjer mac.

Nån som kan rekommendera en bra apparat?

• Oregistrerad
  • 2001-08-29 14:56

Det finns en HP "mulitpryl" som heter "HP LaserJet 3200/m" som är en skrivare, fax, skanner och kopiator i ett. URL Den tycker jag verkar bra, funkar både till Mac och PC, jag har inte provat just denna variant. Men jag har provat en tidigare variant med fax, kopiator, skrivare och den funkade bara fint.

hp har en som heter Officejet g85, denna funkar bra med mac och är en sjysst bläckstråleskrivare / fax / scanner

Vi har många kunder som köpt den

/Johanw

Vi har också sålt en laddning av dessa, LaserJet 1220 verkar ok också! lycka till!

av någon anledning dumpade Epson sin kombo-familj förut - mycket konstigt.

• Oregistrerad
  • 2004-12-28 13:48

tar upp en gammal tråd istället för att skapa en ny!

letar efter drivrutiner till HP OfficeJet K80 för mac...
Någon som har tips var jag kan hitta det?

Tror tyvärr inte det finns några macdrivisar till den. Kollade lite snabbt på HPs supportsida.

Gimp Print funkar kanske?

• Oregistrerad
  • 2004-12-29 23:45
Ursprungligen av Isbiten:

Gimp Print funkar kanske?

ok..? vad är det för något, och var kan jag hitta det?

• Oregistrerad
  • 2004-12-31 01:44

vore jag du skulle jag undvika bläck dock. kör på laser.
bläck blir randigt, torkar igen, blir dyrt i längden. samt det faktum att du inte kan stryka med överstrykningspennor på utskrifterna utan att allt smetas ut till en bajsbrun sörja.

skippa lexmark också. lexmark är skit.

• Medlem
  • Älmhult
  • 2004-12-31 09:31
Ursprungligen av petsematary:

bläck blir randigt, torkar igen, blir dyrt i längden. samt det faktum att du inte kan stryka med överstrykningspennor på utskrifterna utan att allt smetas ut till en bajsbrun sörja.

har en billig Lexmark X 75. Allt fungerar perfekt utom att de jävlar patronerna torkar ihop på nolltid. Finns det någon liknande multigrunka med laserskrivare som fungerar bra med X och inte kostar en förmögenhet?

• Oregistrerad
  • 2005-01-01 01:13
Ursprungligen av petsematary:

självklart hade jag föredragit laser! men nu är det denna maskin som står hemma, och den funkar bra. förutom då att man inte har några drivrutiner till mac!

1
Bevaka tråden