Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes Music Store Launch

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-06-17 13:49

Titta på europalanseringen.

Nu har i alla fall jag tittat fast spolat förbi Alicia Keys... avslagen tillställning med en sömnig publik. Fanns en sak som jag inte tänkt på tidigare och det var/är att Steve Jobbs hade fullt upp med att reglera ljudnivån i iTunes... säkert inte Apples fel men det hade ju varit bra om dom hade fått lägga ned lite jobb på att fixa de olika nivåerna som skivbolagen levererar till dom. Var väl inte en av Jobs bättre framträdanden, han tappade tråden vid minst 3 tillfällen... begynnande alzheimer kanske... han var liksom inte på hugget på samma sätt som han brukar vara.

Riktigt torr publik gjorde tyvärr att den karaktäristiksa Keynote-stämningen inte riktigt blev på topp.
I USA brukar publiken köra med stående ovationer så snart Steve visar en cool funktion.

/M

Som ironi, om bush möjligen men kom igen, lite mer nivå i inläggen eller?

Förutom detta , så var det "gratis" show med alicia keys online. Världklass på denna unga tjej!

klart sevärt/lyssningsvärt keynote. Inget sus i lokalen då nyheterna väntar till WWDC..?

Senast redigerat 2004-06-18 23:07

Men egentligen fanns ju inget nytt och överraskande att visa upp - bara det väntade att iTMS lanseras. Ingen anledning för publiken att hetsa upp sig med andra ord, och som sagt var inte SJ inte på topp.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-06-17 21:25

Dessutom har väl vi macnördar hört honom säga 95% av det här förut. Inte mycket nytt. Det blir bara en svag 3:a från mig.

  • Medlem
  • 2004-06-17 23:46

Har ni blivit vaccinerade mot reality distortion eller? Publiken var tråkig, men Steve hade minsann fältgeneratorn på. Helt OK keynote tyckte jag!

Jag tycker att Steve gjorde ett bra jobb. Bara charmigt när allt inte är helt perfekt.

Måste tillägga att fröken Alicia Keys är en helt sanslöst skicklig sångerska och pianist.

jag får det inte att fungera :rolleyes:

1
Bevaka tråden