Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

På plats i San Francisco!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jaha! Då är man på plats i San Francisco då. Sitter i stans nya Apple Store. Mycket najs upplevelse. Har tagit ett gäng bilder som kanske kan publiceras någonstan om folk är intresserade (har 99mac varit här förut förresten)?

Dessutom har jag äntligen fått sett hela iPod mini serien i alla färger. Var jäkligt skeptisk när jag såg färgerna på bild förut och hade i princip bestämt mig för en silverfärgad, men när jag nu hållit i dem ser till och med den snorgröna iPod mini sjukt hipp ut! Stor eloge till Apple.

För alla som deppar över att iPod mini inte kommit till Sverige kan jag i alla fall rapportera att det råder iPod-brist här med. De visste inte ens om de skulle få in någon iPod mini till WWDC, och det är ju ändå, som säljaren jag talade med sa, det största Apple eventet på året.

Jag vet att några 99mac-medlemmar kommer hit nästa vecka, samt ett par kufar från Macnytt som jag ska bo med. Sannolikt kommer ni nog få rapportering så ni kräks på det. Men jag var först på plats!

:):D:)

/Jont Olof

• Medlem
  • Karlstad
  • 2004-06-24 21:11

Skit i Apple-butikerna:
Kan du inte kvista iväg till Magnolia Street 35 och hälsa till systrarna Weaver från mig?
Å gå till den indiska restaurangen på Pine Street och säga hej till Ruth, hon som lirar bas?

Ursprungligen av Danne V:

Skit i Apple-butikerna:
Kan du inte kvista iväg till Magnolia Street 35 och hälsa till systrarna Weaver från mig?
Å gå till den indiska restaurangen på Pine Street och säga hej till Ruth, hon som lirar bas?

Hehe! Det är självklart! Öh!? Om jag hittar dit!

• Oregistrerad
  • 2004-06-24 21:34
Ursprungligen av Jont Olof:

Sannolikt kommer ni nog få rapportering så ni kräks på det.
/Jont Olof

Så gärna så

1
Bevaka tråden