Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inga nya iPods på WWDC

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När tror ni att det händer nå´t med iPod:arna då? Det har spekulerats mycket; OLED-skärmar, bluetooth, airport, videospelare osv osv...

Nu blev det... ingenting. Inte idag i alla fall...

Var väl inte speciellt väntat att de skulle dyka upp på en utvecklarkonferens eller? Kommer säkert släppas nya iPod framöver, antingen oväntat eller på en konsumentmässa.

/M

Ursprungligen av iJohannes:

När tror ni att det händer nå´t med iPod:arna då? Det har spekulerats mycket; OLED-skärmar, bluetooth, airport, videospelare osv osv...

Nu blev det... ingenting. Inte idag i alla fall...

Det fanns väl inga rykten om att det skulle komma nu?

Det enda fasta ryktet hittills har varit att Apple beställt de nya 60 GB-diskarna från Toshiba och dom kommer att börja produceras i augusti tidigast, därmed är det ju än mindre troligt att Apple skulle lansera en ny variant nu.

Ursprungligen av Adrian B:

Det fanns väl inga rykten om att det skulle komma nu?

Det enda fasta ryktet hittills har varit att Apple beställt de nya 60 GB-diskarna från Toshiba och dom kommer att börja produceras i augusti tidigast, därmed är det ju än mindre troligt att Apple skulle lansera en ny variant nu.

Vad kommer att produceras i augusti, toshibadiskar eller iPods med 60 Gb HD?

Har lyckats hålla mig från att köpa en iPod i flera månader nu, väntar på 60 GB-varianten. Idiotisk nog så sålde jag min G1 5GB innan jag köpte mig en ny, trodde de skulle trycka in 60 GB lite snabbare. Men nu blev det jobbigt när det inte dök upp något...

1
Bevaka tråden