Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lufta åsikter.

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Borås
  • 2004-06-28 23:05

Halloj.

Först och främst vill jag säga. Vilket !#€$# enormt forum.
Min kära sambo har gått och köpt en iBook 12" och jag tror jag kräks!
Jag vill också ha!
Jag har i flera veckor predikat för Macens fördelar och att det inte fans några kompatibiltets problem att tänka på, vilket hon befarade. Och som tur var när jag kopplade in den hemma idag som funkade allt perfekt. Fildelning över nätverket skriva ut på skrivare kopplad till PC och surfa alllt genom WLAN.
Nu måste jag också köpa en Mac.

Välkommen hit!

Ah, en boråsare till! Vi kan snart ha "99mac-pub sektion Borås"!!!
(Jag flyttar till Borås om en månad)

Välkommen!

• Medlem
  • Borås
  • 2004-06-28 23:13

Sedär ja, då får man säga välkommen till Borås

Ursprungligen av Banano:

Halloj.

Först och främst vill jag säga. Vilket !#€$# enormt forum.
Min kära sambo har gått och köpt en iBook 12" och jag tror jag kräks!
Jag vill också ha!

*skrattar* Välkommen!
Jooo, förstår dig. Jag och tjejen var just och tittade på lilla 12":arn som hon funderar på att köpa. Första ggn jag såg den, den är jäkla fräck! Jag har iofs 17"arn men den lilla jäkeln har karaktär på något vis.

• Medlem
  • Borås
  • 2004-06-28 23:30

Nä, jag måste ha en Mac får bli avbetalning eller nått. Men det blir nog ingen iBook, lutar nog åt en G5:a i sådana fall. Synd det där med games till Macen annars hade jag sålt PC:n bums!

Ursprungligen av Banano:

Nä, jag måste ha en Mac får bli avbetalning eller nått. Men det blir nog ingen iBook, lutar nog åt en G5:a i sådana fall. Synd det där med games till Macen annars hade jag sålt PC:n bums!

Men du kommer få så mycket mer gjort utan alla spel!

... om du inte fastnar i 99mac-träsket och spenderar all tid här istället vill säga... En annan är ju förlorard...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-06-28 23:57

Det är lite lustigt med Mac, plötsligt så kan man vara sådär otäckt produktiv när prylarna bara funkar....

• Medlem
  • Borås
  • 2004-06-29 12:37

Så sant som ni säger ovan, jag har XBOX får spela på den då behöver jag ju ingen PC.

Men det finns ju faktiskt en hel drös med spel till Mac.
Vissa kommer lite senare dock, bla Battlefield 1942......

1
Bevaka tråden