Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilken dåre!

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kan man verkligen köpa grejer av den här mannen?
http://www.minervaskolan.se/qt/developers.mpg

Citat:

Skapades ursprungligen av: Micke W:
Kan man verkligen köpa grejer av den här mannen?
http://www.minervaskolan.se/qt/developers.mpg

Inget jag skule rekomendera.

Ja, men det är ju närmast synd om honom. Säkert mobbad som barn också.

Vilken frikyrka är det som höll detta stora väckelsemöte?

Eller försöker han bara slå rekord i svettringar

[ 30-08-2001: Meddelandet ändrat av: Petter Mårtensson ]

Alltså vad kommer klippet ifrån? Jag antar att det inte är seriöst, eller?

• Medlem
  • 2001-08-30 01:20
Citat:

Skapades ursprungligen av: Gabriel Falkenberg:
Alltså vad kommer klippet ifrån? Jag antar att det inte är seriöst, eller?

Jepp, tyvärr så är det seriöst, loksom den andra filmen "Dance monkey" där Balmer hoppar omkring som en dåre....

Hade det inte varit för Gates så hade det där svettiga fettot tillbringat sina dagar, kraftigt alkoliserad, på sunkiga stripklubbar..

Ps, jag har inget emot att borsta på sunkiga stripklubbar!!!!

• Oregistrerad
  • 2001-08-30 18:06

Skadat!!!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2001-08-31 09:47

Det säger väl endel om Pyttemjuk. Dom bryr sig mer om utvecklarna än om användarna.
Fast jag har träffat (på presskonferenser) Både Ballmer och Gates. Ballmer var iofs bara ekonomichef då men han var betydligt lättare att ha att göra med.

Tycker man skäms lite när Gates uttalar sig...blir lite för mycket programmering och nördsnack. Och Ballmer, hm, inga kommentarer...

• Oregistrerad
  • 2001-09-01 09:23

Här kommer lite fortsättning...

En Music video med Steve B:BalmerDance

Länken hittade jag på:buzz.bazooka.se
---
/Samuel

• Oregistrerad
  • 2001-09-01 11:29

Fy fan. Det slutgiltiga beviset på att Microsoft är tvättäkta nazister. Mac för mig tack... * ryser *

• Oregistrerad
  • 2001-09-01 11:59

Ha...

Vi forstätter väl med ännu fler roliga
klipp på vår ´favorit´ CEO...
2nd BallmerDance....

Ingen som har nått liknande med
´fader vår´ Steve Jobbs
---
/Samuel

Inte skulle väl Microsofts CEO göra något spontant? Steve Bs dans + I LOVE THIS COMPANY måste vara planerat.

Jag ser den inledningen som en diskurs inom amerikansk retorik tradition. Närmare bestämt tv-pastor stuket. Kolla GODchannel och liknande. Microsoft vill visa att de är levande. Jag vet att det ser sjukt ut, men det passar in i deras vanliga, _dåliga_ reklam.

Kolla hans kläder, ingen kavaj, ingen slips + uppknäppt. Jag tolkar det som att de vill visa hur okonventionella de är. En markering mot IBM, kritstecksrandigt. De vill vara annorlunda.

Apple gör ovanstående reklam och imageskapande mycket bättre. När Microsoft försöker blir det bisarrt, se deras reklam med Läkar Recept. Årets självmål, när det begav sig.

Mina 2 svenska bananrepublikkronor

Eller så är det tvärt om - det är Msoft som får creds - apples tricks är redan gamla....

1
Bevaka tråden