Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Ngn som hittat ett sätt att switcha fönster från tgb med sv tgb layout i Entourage 2004/X? Kringla+tilde skall det vara men det verkar bara funka med US tgb layout.
Vet inte vad du menar med "switcha fönster" (fokus?) och känner inte igen Cmnd + ~ alls. Men öppna Help -> Search Entourage Help, skriv "shortcut" i sökrutan och välj alternativet "Microsoft Enturage keyboard shortcuts" så kommer hela raddan.
Jag menade växla aktivt fönster, kanske heter fokus på "riktigt". Kortkommandot i Entourage 2004/X (US version) är Kringla+tilde, tyvärr så funkar det inte med sv tgb.
Hur gör du när du växlar mellan aktiva fönster utan musen?
Jag menade växla aktivt fönster, kanske heter fokus på "riktigt". Kortkommandot i Entourage 2004/X (US version) är Kringla+tilde, tyvärr så funkar det inte med sv tgb.
Hur gör du när du växlar mellan aktiva fönster utan musen?
En enda knapp: tabben.
EDIT: Ibland måste man trycka ett par gånger eftersom den går medsols. Så om du är i mapp-listan (tillvänster) ocj trycker en gång, så går fokus över till sökrutan (om du har den framme) innan den går till listan på mailen...
En enda knapp: tabben.
EDIT: Ibland måste man trycka ett par gånger eftersom den går medsols. Så om du är i mapp-listan (tillvänster) ocj trycker en gång, så går fokus över till sökrutan (om du har den framme) innan den går till listan på mailen...
Jo tabben funkar ju för att byta fokus mellan delar i ett och samma fönster. Jag vill dock byta mellan olika fönster... tex från ett öppnat email till Mailboxen.
macce: Kringla+pil funkar tyvärr inte i Entourage US.